Vacature omschrijving
Ben je energiek, nieuwsgierig naar de wereld om je heen en weet je wat er speelt bij klanten? Weet jij een dienstverlenende en resultaatgerichte houding om te zetten naar commercieel succes en een tevreden klant? Dan ben jij misschien wel de Sales Support Center Employee die het verschil gaat maken!
Doelstelling van de functie:
Je maakt deel uit van een team waarin je gepassioneerd en met een flinke dosis enthousiasme en creativiteit klanten op de juiste manier weet te raken om sales te generen. Ook biedt jij de juiste ondersteuning op de afdeling klantenservice. Als geen ander heb jij een extreem gevoel voor service en dat weet je te combineren met een groot oplossingsgericht vermogen. Klanttevredenheid staat bij jou hoog in het vaandel en je wilt graag meewerken om kwaliteit/servicegraad waar te maken. Jij bent het visitekaartje!
Verantwoordelijk voor:
Samen met je collega’s maximale klanttevredenheid en maximale omzet realiseren door middel van uitstekende uitvoering en continue verbetering van onze processen.
Functie:
Je biedt expertise als lid van de afdeling Sales Support Center en je levert een positieve bijdrage aan de afdelingsdoelstellingen. De functie betreft een fulltime functie waarin je zal worden ingezet binnen zowel het Tele Accountmanagement team en het Customer Service team.
Specifiek voor de twee functies:
Customer Service Team:
Je biedt de juiste ondersteuning binnen het team en je zorgt ervoor dat vragen en klachten van klanten adequaat en met maximale klanttevredenheid worden afgehandeld.
Je zorgt ervoor dat orders en retouraanvragen accuraat en conform Service Level Agreement verwerkt worden. Daarbij heb je continue oog voor structurele verbeteringen in interne processen
Tele Accountmanagement team:
Je beheert klantrelaties door middel van uitstekende uitvoering in het aanbieden van passende campagnes volgens gerichte frequenties.
Je creëert op maat gemaakte en competitieve offertes om de waarde voor beide kanten te maximaliseren.
Profiel
HBO werk- en denkniveau doch minimaal een MBO diploma
Je beschikt aantoonbaar over minimaal 2 jaar werkervaring als Customer Services medewerker / Tele Accountmanagement in een commerciële (B2B) zakelijke internationale organisatie
Technische kennis van onze producten is een vereiste
Als geen ander weet jij de juiste prioriteiten te stellen
Accuraat in het werken in standaardprocessen
Resultaatgericht, op pragmatische wijze streven naar oplossingen
Je bent vlot in je doen en laten en beschikt over een hands on mentaliteit
Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en het Engels / daarnaast bij voorkeur Duits en/of Frans